جلسه واگذاری اراضی ساحلی بهنمیر

جلسه واگذاری اراضی ساحلی بهنمیر درقالب طرح طولانی مدت به شهرداری با هدف جذب سرمایه گذار و ایجاداشتغال باحضور نانواکناری نماینده مردم درمجلس،بابایی مدیرکل منابع طبیعی ومسؤلین شهری

 

اراضی ساحلی بهنمیر؛
این شهر ۷.۲ کیلومتر ساحل آزاد دارد.
توضیحات دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر بهنمیر، درباره خبر «واگذاری اراضی_ساحلی این شهر»؛
جلسه ی «پیگیری واگذاری اراضی ساحلی بهنمیر» به صورت طولانی مدت به #شهرداری با هدف #جذب_سرمایه‌گذار، ایجاد_اشتغال و توسعه_ی_پایدار با حضور نانواکناری نماینده ی مردم شهرستان بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، دکتر #بابایی مدیرکل منابع طبیعی مازندران، اسحاقعلی_کشاورز بخشدار بهنمیر، جهانی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس اداره ی منابع طبیعی شهرستان بابل شنبه ۱۶ دی ماه ۹۶ در شهر بهنمیر برگزار شد.
امرالدین جهانی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا قرارداد جدیدی با اداره‌کل منابع طبیعی استان منعقد کنیم گفت:هدف از تمدید این قرارداد، #جذب و #بهره_برداری از اراضی ساحلی برای رفاه حال شهروندان و گردشگران است».
این عضو شورای شهر با اعلام اینکه « مدیریت شهری بهنمیر، علاقمند به استفاده از #سرمایه_گذارانِ علاقمند برای بهره‌برداری از اراضی ساحلی است» گفت: بهنمیر دارای ۷.۲ کیلومتر اراضی ساحلی آزاد است و هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری در این منطقه نداریم.
#قدرت_کریمیان دیگر عضو شورای اسلامی شهر بهنمیر،با اشاره به اینکه موضوع این نشست واگذاری_اراضی ساحلی نبود تأکید کرد که این جلسه به منظور «هماهنگی و تمدید قراردادِ» اراضی جنگلی و همچنین انعقاد قرارداد_جدید و با حضور سردار نانواکناری نماینده مردم بابلسر و دکتر #بابایی مدیرکل منابع طبیعی استان برگزار شد.
کریمیان با تاکید بر اینکه برابر قانونِ مصوب مجلس، منابع_طبیعی می‌تواند زمین‌‌هایی که در حوزه_ساحلی و در حریم_شهرها و حریم_روستا قرار دارد را جهت استفاده_عمومی «در‌اختیار» #شهرداری قرار دهد تاکید کرد: این نشست در رابطه با هماهنگی برای بهره برداری شهرداری بهنمیر، از #اراضی_خالصه، ساحلی و همچنین اراضی #جنگلی برگزار شد.
این عضو شورای شهر در پایان سخنانش گفت: فعلاً بخشی از این زمین‌ها در اختیار شهرداری قرار دارد و بخشی هم در حال طی کردن مراحل قانونی است و تلاش می‌کنیم تا این اراضی در اختیار مدیریت شهری قرار بگیرد و بتوانیم از طریق منابع و جذب سرمایه‌گذار خصوصی این مکان را برای استفاده عموم و ارتقای گردشگری منطقه بهره برداری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *